Reklaamteksti eesmärk on toote või teenuse tutvustamine oma klientidele või tulevastele kundedele. Huvitavalt koostatud reklaam kutsub nii lugema kui kuulama (raadioreklaami puhul) ning tekitab huvi Sinu toote või teenuse vastu. Kui erinevate meediaväljaannete kaudu levitatava reklaami tekst käib üldjuhul keeletoimetaja silma alt läbi, siis paljude firmade endi koostatud tekstid, mis pakenditele jõuavad, jätavad tihtipeale soovida.

Kirjaliku reklaamteksti koostamine

Reklaamteksti koostamisel on oluline mitte kalduda kõrvale oma peamisest eesmärgist — reklaamida pakutavat toodet — ega keskenduda humoorikale tugitekstile, mis kogu tähelepanu endale tõmbab. Reklaamtekst peab olema selge, arusaadav (ilma guugeldamist vajavate terminiteta) ja kütkestav (et seda oleks mõnus lugeda).

Pane on soov vabas vormis kirja, saada meile ja me aitame Sul sellise teksti koostada.

Raadioreklaami sisu koostamine

Hoolimata kõikvõimalike infokanalite kiirest arengust on heade raadiojaamade kuulatavus endiselt suur ja kui just ei ole tegemist riigiraadioga, siis pole võimalik reklaamlõike mitte tähele panna. Parimate reklaamide lausungid jõuavad ka meie igapäevafolkloori ning neid tsiteeritakse igal võimalikul ja sobival juhul.

Oma ideealgega mõne suure reklaamiagentuuri poole pöördudes peate te maksma tunduvalt rohkem, kui teeksite seda valmisideega (valmis tekstiga), mis on vaja ainult ära vormistada (lavastada). Just selle valmisidee koostamisel tuleme me Sulle appi — saada oma nägemus meile kirjalikult vabas vormis nii, nagu oskad ja aitame Sul selle valmis teha!

Plakati tekst

Töödeldud foto — olgu siis poliitiku või kinnisvaramaakleri oma — võib jätta inimesest vägagi hea mulje, kuid elu puhub sellele sisse siiski juuresolev sõnum.

Püüa kirjeldada oma eesmärki, saada see meile ja me aitame Sul koostada sõnumi, mis mõjub!

Võta meiega ühendust aadressil info@varikiri.ee ja vaata ka meie kodulehekülge aadressil www.varikiri.ee